هتل های دبی

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل های دبی
ن : arezu ت : یک شنبه 6 مهر 1393 ز : 12:56 | +

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی



هتل پالم دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی و در خیابان المطینه قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه با ماشین فقط 10 دقیقه میباشد . اتاق های این هتل دارای تلویزیون با گیرنده ماهواره ، سیستم تهویه و همچنین یخچال میباشد . همچنین این هتل دارای باشگاه ، رستوران و اینترنت رایگان میباشد .

مطالب مرتبط :

 

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی

 


هتل سیتی استار دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد که در نزیک مرکزهای اداری و تجاری دبی قرار دارد. مسافت این هتل تا فرودگاه دبی تقریبا 10 دقیقه میباشد . هتل سیتی استار دبی شامل اتاقها و سوئیت های بزرگ شیک و راحتی است که برای رفاه مسافران تور دبی تجهیز شده است . خدمات این هتل برای مسافران تور دبی ترانسفر رایگان فرودگاهی میباشد . همه کارکنان این هتل 24 ساعته آماده خدمات رسانب به مسافران هستند . اتاقهای این هتل با سبک زیبا ، استاندارد و شیک طراحی و دیزاین شده است . همه اتاقها مجهز به حمام و سیستم الکترونیکی قفل در میباشند . همچنین هتل دارای باشگاه و 4 تریا  و رستوران میباشد

 

مطالب مرتبط :

 

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی


هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی از هتل های 4 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی واقع شده است همچنین مسافت کمی تا آبنما ، بازار ادویه و طلا ، باشگاه گلف و همچنین فرودگاه دبی دارد که این از مزیت های این هتل بحساب می اید . امکانات این هتل شامل اتاقهای بازی مانند اسنوکر ، پینگ پنگ ، فوتبال دستی ، بازی بیلیارد و مرکز دندانپزشکی و مراکز خرید است . امکانات تفریحی این هتل نیز شامل برنامه های گشت شهری مانند تور دریا ، تور صحرا ، ماهیگیری با قایق های سنتی برای علاقه مندان میباشد .

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی

هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی

 


هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی از هتل های 4 ستاره دبی میباشد که در موقعیت مناسبی قرار دارد و دسترسی به مکان های گردشگری از این هتل بسیار راحت میباشد . امکانات این هتل شامل استخر سرباز ، سونا ، ماساژ ، غواصی و خدمات نگهداری از کودکان برای رفاه و آرامش خاطر خانواده های عزیز میباشد . همچنین هتل دارای 318 اتاق لوکس و زیبا ، زمین گلف ، فروشگاههای گوناگون ، صرافی و اتاق جلسه مجهز میباشد . همچنین این هتل 4 ستاره در صورت خواست میهمانان تور دبی اتومبیل کرایه و ترانسفر فرودگاه را در اختیار آنان قرار خواهد داد . همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را از قبیل بولینگ ، پرتاب دارت ، اسکواش ، بیلیارد ، بولینگ ، تنیس ، غواصی و اسب سواری را فراهم کرده است .

 

مطالب مرتبط :

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هتل های دبی,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com